10. marraskuuta 2013

Ask me anything







Kysykää. Mitä vain. Ja  mä todellakin tarkoitan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kysykää nimettömänä tai nimellä, ihan arkipäivän perusasioita tai jotain, jota et ikinä muualla tulisi kysyneeksi mutta haluaisit tietää. Tai sitten vaikka jotain, minkä vastauksen jo tiedät, mutta josta haluat kuulla lisää, esimerkiksi tarina lempivärin taustalla tai niitä loputtomia miksi oi miksi -kysymyksiä. Ihan kaikkeen en tietenkään vastaa, mutta antakaa mun hoitaa sen rajan asettaminen. Mut tavoittaa postauksen lopusta kommenttikentästä.

Mä tiedän, että tässä on ollut aika luvattoman kauan taukoa mun edellisen postaukseni jälkeen, eikä tätäkään voi haukkua kunnolliseksi sellaiseksi. Mitään tekosyytäkään ei ole olemassa. Koulussa on menossa ehkä rauhallisin jakso mun koko lukiourani aikana, ja tapahtunut on vaikka ja mitä, mistä olisin voinut kirjoittaa. Niin kuin vaikkapa jatko-opintopäivä ja siitä palosta, joka muhun siellä syttyi. Teatteridiplomit ja kuvisdiplomin eteneminen. Ruska ja syyspäivät, se kuinka olen oppinut käyttämään kalenteria. Jouluhypetys. Elämä. Ei vain ole tullut kirjoitettua, ja kai tämä on mun tapani ottaa siitä taas koppi. Mä haluan tietää, mitä te siellä näppäimistön toisella puolella ajattelette musta ja mun blogista ja mitä te oikeasti haluatte tietää. Katsotaan nyt, milloin vastaan, varmaan sitten kun niitä kysymyksiä on tullut vastattavaksi saakka.

Anteeksi vielä tää tauko. Mutta mä toivon, että kaikki, joilla on elämää netin ulkopuolella ymmärtävät mua kyllä.

5 kommenttia:

  1. Lempibloggaaja? Lempikukka? Tärkein ihminen? Huonoin numero ysin todistuksessa?

    VastaaPoista
  2. Lempiväri? Mitä teet, kun ei oo MITÄÄN tekemistä? Lempikoru? Lempikappale? Lempikirja? (sana lempi hävittää merkityksensä)

    VastaaPoista
  3. Minkä supervoiman ottaisit, jos voisit? Mitä kadut eniten? Tärkein piirre kaverissa? Aiotko mennä vielä isoseksi? Asia, jonka haluaisit joululahjaksi?

    VastaaPoista
  4. Haluatko lapsia? Naimisiin? Ns siis tavallisen perhe-elämän?

    VastaaPoista
  5. Oletko ikinä seurustellut? Asia, jota ilman et poistu ovesta?

    VastaaPoista