23. maaliskuuta 2013

Hey, I just met you, and this is crazy


Bussimatka Helsinkiin, laukkutarkastus, hytit kakkoskannella, jossa aivan jumalaton meteli. Muumidisko, YMCA, nallekarkit, ihanat kaverit. Tanssikutsu. Buffet-illallinen, jonka jälkeen vatsa oli niin täynnä ettei vieläkään tee yhtään mieli syödä niin mitään. Tukholma, mun ja Velnan suunnistus. Ursäkta, men kan du berätta var Burger King ligger? Metrolippuja tarvitsi kaksi yhteen suuntaan. Siljan terminaalin hakemalla hakeminen, kun tultiin metrosta vääristä ovista ulos. Pitkät päikkärit, ylimakea lasten mansikkadrinkki. Hehkutikut. Karaokea Martsari vs Kouvola. Täysin turhaan mukaan raahattu kamera.

Mä oon ihan sekaisin. En yhtään tiedä, miten päin olisin, mitä ajattelisin. Risteily on nyt takana ja pää on pelkkää myllerrystä, täynnä ihan kaikkea. Mistään ei ymmärrä mitään. Just nyt mun pitäis vaan saada selviteltyä mun ajatuksia, koska haluaisin ihan tosi saada selvyyttä pariin asiaan.

Mulla oli tosi hauskaa. Tai mitä nyt voisitte kuvitella vesiselvällä olevan hauskaa iloisessa hiprakassa olevien keskellä. Mutta tosiaan toi risteily oli vähän hämmentävää. Mä en oo tottunut siihen, että kukaan tietää must mitään. Mä oon aina se, joka seuraa muita sivusta, tietää ehkä vähän enemmän kuin tarvis mutta johon kukaan ei kiinnitä ihmeemmin huomiota. Nyt yhtäkkiä kaikki katsoi kun menin ohi, suurin osa vähän virnuilikin ellei samantien tullut juttelemaan tai huikannut jotain. En mä oo tottunut sellaiseen.

Joka tapauksessa mulla oli tosi kivaa, ja kaikki taisi selvitä hengissä takaisin Suomeen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti