8. maaliskuuta 2013

What a wonderful world


Viimeiset pari päivää maailma on ollut jotenkin tosi kaunis.

andthatswhoiam.tumblr.com

Vesi oli raidoittanut bussin ikkunasta metsän. Sininen taivas ja aurinko. Aamurusko, jota katselin Johannan kanssa tänään aamulla ikkunasta äitiä odotellessa. Kaupassa vastaan tullut pieni poika, joka hymyili kuin sata aurinkoa. Eilen tulin kotiin vasta juuri ennen yhdeksää, ja taivas oli ihan kirkas ja pilvetön ja täynnä tähtiä. Mä rakastan tähtiä. Ne on aina kauniita. 

Isot, pehmeät lumihiutaleet. Ihan kuin pumpulia. Tosin tää lumentulo voisi jo loppua ja kevät saapua. Leskenlehti ojanpenkassa olisi jotain tosi kaunista. 

Kai se on tää vuodenaika. Ei sillä ole väliä, onko lunta ja pakkasta, vaan sillä, että kalenteri sanoo nyt olevan maaliskuu. Eli kevät. Eli talvi on takana. Ja pahin stressikin nyt kun äidinkielen keskiaikatunti on pidetty. Ajattelin ryhtyä oikein superaktiiviseksi bilsanopiskelijaksi ja ilmoittauduin kahdelle vapaaehtoiselle retkelle. Ensi viikolla käyn Meilahdessa lääkikseen tutustumassa Julian kanssa ja kuukauden päästä Korkeasaaressa kuuntelemassa Itämeren ongelmista Tinun kanssa.

Materialismionni jatkuu. Eilen kävin Mannissa Annan, Moiskan ja Vallun kanssa ja löysin mulle mustat farkut (kenenkään ei tarvitse taas vähään aikaan kuunnella mun "mä haluun mustat farkut"-juttuja) ja tänään kävin yksin samassa paikassa ja hankin tosi kivan T-paidan ja vyön. Eli en mitään ihmeempää, mutta se oli silti ihanaa päästä taas vähän kaupoille. En mä turhan usein shoppaile enkä silloinkaan mitenkään ylenmäärin.


Tein soittolistan lauantaille. Mulla on taas parille viikolle viikonlopuiks ohjelmaa, huomenna meen Julialle ja viikon päästä erään supertyypin täysi-ikäistymisbaardeihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti