28. huhtikuuta 2013

But if you close your eyes... you'll see everything




Oho. Ja taas meni viikko.

Rakastan. Aurinkoa. Leskenlehtiä. Sitä, että kevät ihan oikeasti ja tosissaan on täällä, vihdoin ja viimein. Sitä, et kaikki murheet saa syrjään ja hoidettua sellaisia asioita, joita on vatvonut ihan liian pitkään. Stressitaso laskis sadasta kahteenkymppiin. Kevät on oikeesti niin ihanaa aikaa. Parhaiten sen tunnistaa siitä, että koski kuohuu taas ja pihalta löytyy leskenlehtiä ja ihmiset alkaa hymyillä enemmän. Kaamos on ohi.



Tää viikko on mennyt tanssiessa, kesätyön koulutuksessa ja kavereitten synttäreillä. Yhtään iltaa en ole ehtinyt vaan olla. Oottelen kesää ja abivuotta, silloin on oikeesti aikaa tehdä vaikka mitä. Mun harrastukset vähenee kolmesta illasta yhteen plus sali, jossa voin käydä silloin kun ehdin ja siltä tuntuu. Maanantain, tiistain ja torstain vietin harjoittelemalla kevätnäytöksiä, ja nyt on lopultakin sarjat valmiina. Enää niitä pitää vaan hioa, hioa ja vielä kerran hioa. Keskiviikkona kävin pyörähtämässä Hyvinkäällä kesätyön koulutuksessa, lähinnä työtuntien takia (koska ihan samat asiat ne oli mitä viime vuonnakin käytiin läpi) ja viikonlopun oon pyörinyt kamujen täysi-ikäistymispaardeissa. Mä tunnen itseni nykyään ihan junioriksi, kun käytännössä kaikki muut on jo 18 ja mä joudun odottamaan vielä neljä kuukautta.

Nellan kanssa hörpdörppäilyä Nooran synttäreillä (siel oli marsuja!) ja sieltä Nellalle yöks, enkä muista millon oisin viimeks nukkunut noin makeasti kuin mitä nukuin Nellan sohvalla. Ja se kuivakakku oli hyvää. Alan pikkuhiljaa toipua mun aikatauluneuroottisuudestani, menin sellaisella bussilla motarille jolla mulla jäi VAIN viis minuuttia vaihtoaikaa. Mistäs sitä ikinä tietää jos bussi onkin etuajassa tai eka bussi myöhästyy, yleensä odottelen pysäkillä vähintään kymmenen minuuttia.

Eilen suuntasin Adan paardeihin, jotka oli ihan erilaiset kuin edellisiltaiset. Vaikka meidän lukion porukat onkin aika löyhät eikä mulla ainakaan tuota ongelmia mennä juttelee muillekin kuin niille "omille" kavereille, niin kyl porukoitten erot vaan huomaa tollaisissa. Enivei, mulla oli tosi hyvä ilta. En ollut ihan odottanut tota, mutta hyvä ilta se oli kuitenkin.



Mun voittamat leffaliput muuten tuli! Olin tosiaankin silloin joskus viikolla papu ja nakki HUS:in järjestämillä kampuspäivillä Meilahdessa, missä osallistuin erääseen kilpailuun. Tehtävänä oli kirjoittaa paperille asia, joka on omasta mielestään tärkeintä nuoren hyvinvoinnille. Ja seuraavalla viikolla sain tekstarin, jossa mun ilmoitettiin voittaneen kaksi leffalippua. En valita :)


HUS Facebookissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti