29. huhtikuuta 2013

So baby come over from the end of the sofa



Makoilen sohvan pohjalla, popitan James Bluntia ja oon ihan höpönä. Nää särkylääkkeet ei tee mulle hyvää, mut ei maha mitään. Ainakin on nyt ne viisaudenhampaat hoidettu iäksi.

Varmin kevään merkki bongattu. Kevättä ei ole ilman pussimiestä. Kyseessä on siis tällainen jokaiselle nurmijärveläiselle tuttu mies, joka pyöräilee pitkin poikin Nurtsia tarakalla pahvilaatikollinen muovipusseja. Eikä sekään riitä. Käytännössä tämä mysteerimies pukeutuu muovipusseihin. Jotkut sanoo, että se käy joka päivä Korkeasaaressa sillä pyörällänsä. Mä en usko.

Mulle saa ehdottaa tekemistä. Oon siis tosiaankin nyt sairaslomalla, ja ainoo mitä oon tähän mennessä tehnyt on Candy Crushin pelaaminen ja digiboksille kertyneiden ohjelmien katsominen. Leipoa en viitti, koska en voi viel tänään syödä mitään kiinteetä. Kouluhommiakaan ei jaksais puurtaa.

Niin että kivaa vappua jokaiselle, mua saa tulla moikkaamaan jos jaksaa buranahuuruissa olevan Katjan höpöttelyjä :)

4
päivää lätkän MM-kisoihin
15 päivää Euroviisuihin
15 päivää kevätnäytöksiin
33 päivää kesälomaan
0,5 minuuttia pakastimelle suunnistukseen kohteena Ben&Jerry's Cookie Dough

2 kommenttia: