3. huhtikuuta 2013

Matikkaa välttelevän alisuorittajan koeviikkolöpinöitä



Mua ei nyt vaan oo huvittanut ihmeemmin kirjoittaa. Mulle on viimeisen reilu viikon aikana tapahtunut vaan niin paljon kaikkkee sellaista, mistä en oo valmis täällä kertomaan. Oon itekin vielä hirveen sekaisin kaikesta. Ei mitään huolta, nää ei oo mitään pahoja juttuja. Mä vaan jotenkin ajattelen ne vielä toistaiseksi aika henkilökohtaisiksi jutuiksi kun en itsekään oikeen tiedä mitä haluan. Katotaan nyt pari viikkoa et miten asiat etenee ja saanko mitään järkeä tonne pääkopassa sijaitsevan kaaoksen keskelle.

Koeviikko alkoi ja mä en vaan yksinkertaisesti oo jaksanut panostaa. Torstaina oli bilsan koe, siihen sentään vilaisin vihkon lisäksi kirjasta tiivistelmät. Ihan kohtuuhyvin se taisi siitä huolimatta mennä. Eilen oli enkun koe ja tänään ussan. Molemmista jäi hyvä fiilis, vaikka ussassa vilkaistuani niitä tehtäviä ekan kerran ajattelin olevani ihan pulassa. Kyllä mä vaan silti sain aika kivastikin juttua paperille. Huomenna matikka ja ylihuomenna kemia, maanantaina vielä äikkä. Hyvin ne menee. Nyt kun vielä saisin tehtyä pari matikantehtävää niin saisin kokeeseen ne kuusi pistettä ja kaikki asiat käytyä läpi. Hyvinhän tässä vielä ehtii, kokeeseen vielä kuiteskin melkeen 11 tuntia.

Viikonloppuna olin hoitamassa taas vaihteeksi koiria. Tällä kertaa en ollut ihan yksin vaan sain aina välillä sinne jopa seuraakin. Ja ainahan mulla oli Disney Channel, jonka ohjelmat kyllä loppui rikollisen aikaisin. Pääsin taas vähän fiilistelemään Tim Burtonin Liisa Ihmemaassa -leffaa.

Meillä alkaa pikkuhiljaa tanssin kevätnäytökset valmistua. Street on ilmeisesti aika loppusuoralla, locking taidettiin saada eilen kanssa melko valmiiksi. Tiettyhän niissä on hiottavaa, mutta ainakin se koreografia on olemassa. Onhan tässä vielä aikaa, näytökset sitten toukokuun puolivälissä.

Menin tänään Annalle extempore vältelläkseni matikkaa. Katsottiin Viisi legendaa, ja se oli oikeesti ihan mahtava animaatio! Suomennokset ja pääsiäispupu naurattivat. Öö. Mut juu, kivaa oli, ja oli hirveen kivaa taas hengata ton rakkaan tyttelin kanssa ihan kaksistaan pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti