30. toukokuuta 2012

Everybody was kung fu fighting



Nyt mä voin oikeesti onnitella itseäni ja kunnolla, viimeinen koe tehtynä eli toisin sanoen lukion ensimmäinen vuosi käytännössä pulkassa! Enää jäljellä huomenna stipendien jako ja musa vitosen pienoismusikaali, jonka näkemistä oikeesti odotan innolla, ylihuomenna kokeiden palautukset ja tutortapaaminen ja sitten lauantaina abien lakkiaiset.

Viimeinen koe oli pitkän matikan vitoskurssi eli vektorit, enkä oo oikeesti ikinä panikoinu yhteenkään kokeeseen niin paljon. Asiaa ei yhtään auttanut se, että MAOLissa vektoreista on huikea yksi aukeama ja siinä ehkä viis asiaa joita kurssilla käytiin, eikä myöskään se, että Hannamari tuli kyselee multa just ennen koetta että miten katsotaan onko joku piste suoralla vai ei (okei, nyt se tuntuu ihan selkeeltä, mutta kokeilkaapa miettiä sitä kun yrität kuumeisesti kerrata viime hetkellä asioita joita rupeaa tajuamaan vasta siinä kerratessa ja kellon mukaan koe alkaa viiden minuutin sisällä). Sitten kun koepaperi oli edessä rupesin oikeasti miettimään, että mitä vattumehua mä panikoin. Kahdeksasta tehtävästä piti tehdä kuusi, viisi ekaa meni ihan heittämällä ja viimeisellä ei sitten ole oikeastaan väliä koska sain vihosta kuusi pistettä huonoimmin menneeseen tehtävään. Ja taas olin varautunut olemaan kokeessa viimeiseen minuuttiin saakka, yllätys yllätys taisin olla toinen lähtijä tunti ja vartti kokeen alkamisesta. Bussin lähtöön oli puolitoista tuntia, mutta menin aikaisemmalla bussilla Klaukkalaan saakka missä aikaa sai kulutettua kirjastossa. Nyt oon sit vaan nauttinut tästä vapaudesta ja pitänyt seuraa meidän kung fu -kissalle, eli toisin sanoen illalla en oo saanut aikaiseksi niin  yhtään mitään.







                                                                                  tuitui<3

Olis muuten kiva kuulla joitakin postaustoiveita tai vastaavia, muuten saatte tyytyä tällaisiin normiarkihuttu-juttuihin :D Pari juttua olisi postauslistalla, huomenna varmaan kirjoittelen mun ekasta lukiovuodesta ja sitten  johonkin väliin mun kesäsuunnitelmista. Ninjalle olisi kanssa tulossa ihan oma postauksensa, vaikka sen kuvia nyt viljelenkin vähän kaikkialle. Syy ihan vaan siinä, että pikkunen on seurannu mua kuin hai laivaa nyt kun oon ollu kotona paljon enemmän kuin muut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti