27. toukokuuta 2012

We're higher and higher and higher, we're reaching for divinity



Tälleen vois ihan hyvin aloittaa sillä, että mitäs mä sanoin. Oon hokenu varmaan kaks viikkoa (ihan varmana kyl viel enemmänkin), et Ruotsi tulee viemään tänä vuonna viisut ja pikemminkin pitäis miettiä et meneekö Rybakin piste-ennätys rikki. No ei nyt ihan, jäi kiinni viidestätoista pisteestä vaikka äänestäviä maita oli ihan yhtä monta. Seuraavia saa sitten odottaa taas vuoden, eli tän postauksen jälkeen saatte taas loppusyksyyn lomaa mun euroviisuhehkutuksilta. Ei ollu niin hyvät viisut ku viime vuon mut silti jaksan kattoo joka ikinen vuosi. Biisit oli kyllä joo tosi monet oikeestikin ihan hyviä, lavashow ja sellaset vaan jotenkin kusi melkee kaikilla. Mun oma henkilökohtainen lempparini Valko-Venäjä tippu jo semifinaalissa, enkä yhtään ihmettele, käytännössä kaikkien mielestä mä olin hullu kun tykkäsin niistä. (mut niil ihan oikeestiki oli hyvä enkku vaik kaikki väittää ettei ollu, ainakin paljon parempi ku Sveitsillä!!) Pari ihan käsittämätöntä oli kuitenkin jollain oudolla tavalla löytänmyt viisufinaaliin, tälleen heitetään Liettuan Love is blind, joka oli oikeesti yksi surkeimmista esityksistä silt ajalta ku oon viisuja kattonu. Ja sit tämmönen mitä mä en käsitä: MITEN ON MAHDOLLISTA, ETTÄ KÄRKISIJOILLA OLI NE VENÄJÄN MUMMELIT?!?! Okei, se pikkunen mummo oli Venäjän karsinnois tosi sulonen ku se oli ihan hukassa mut hei haloo, eläkeikä on olemassa oikeesti hyvästä syystä.



Ah, oli ihan pakko laittaa tää <3 Paras viisu IKINÄ, paras esittäjä ja ah oikeesti fanitan tätä edelleenkin ihan kybällä! (tälleen btw mul on Paradise Oskarin nimikirjoitus kehystettynä mun sängynpäädyssä)



Sitten juu tähän päivään: onnistuin taas lahjakkaasti olemaan tekemättä yhtikäs mitään ainakaan ajoissa. Huomen olis kemian koe ja pakko kyl myöntää etten taaskaan oo kyl saanu ees avattuu vihkoa saati sitten kirjaa. Tällä koeviikolla menny vähän jokainen koe samaan tapaan eli aamulla menny kouluun kasin bussilla vaikka koe alkaiski vasta ysiltä ja lukenu sitten sen tunnin ja sillä on pärjätty. Mietin vaan et mimmoses pulassa mä tuun olemaan sitten kun ne ylppärit tulevat vastaan jossain hamassa tulevaisuudessa puolentoista vuoden päässä. Lähinnä oon siis tänään katellut edellisillan ohjelmia nauhalta, lukenut kirjaa ja leikkiny Ninjan kanssa. (vitsit se on kyl nii ihana pikku kisuli<3 katotaan jos saisin siitä kirjoitettua jossain vaiheessa ihan oman juttunsa) Vasta joskus kuuden jälkeen sain vihdoin ja viimein siivottua mun huoneen ja joskus kaheksalta marsujen häkin. Minäkö saamaton ihminen? Illasta sit tuli Noora piristämään mun arkea ja käymään meillä. Mitenköhän on muute mahollista et siit on kuukausikaupalla kun Noora on viimeks ollu meillä ja silloinkin se oli hoitamassa Laretsua.... Jotenkin mä vaan tykkään mieluummin juurtua sinne Nooran kellarihuoneeseen kuin viettää aikaa meillä. Voi kans johtuu siitä et en kauheen mielelläni päästä ihmisii tutkimaan tota mun seinäkollaasia joka oikeesti on varmaan paras tapa päästä mun mieleni sisälle. Mutta joo, lähinnä Nooran kans vaan istuttiin ja juteltiin ja vahittiin Ninjaa kun pikku hurja uskalsi tulla ulos jo patiolle saakka, tähän asti tyytyny vielä pelkkään terassiin.

 



Niinniinniin ja sit viel tää aivan ihana asia: meidän pihan omenapuut kukkivat, eli kesä on vihdoinkin täällä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti