31. toukokuuta 2012

"Se pisti sydämen!"


Kerron nyt aika pikaisesti tästä päivästä, herätyskello soi alle seitsemän ja puolen tunnin kuluttua ja olisi aika mukava saada nukuttuakin. Ekan vuoden postaus taitaa sitten jäädä huomiselle, koska lauantaina siinä vaiheessa kun todistus on kourassa ja herätyskellot kaapissa keskityn täysillä kesään, lomaan, vapauteen ja ylipäänsäkin kaikkeen, millä ei oo mitään tekemistä koulun, stressin tai kuudelta aamulla heräämisen kanssa.







Ja juu, tiedän, että näitten kuvien laatu kusasee ja pahasti, mutta hei, kameran takana olin minä enkä viittiny käyttää salamaa joten pääs hiukan tärähtämään...

Aamulla ei olisi tarvinnut oikeastaan herätä aikaisin, mutta siinä vaiheessa kun Lauri herää niin ei voi itsekään välttyä heräämiseltä (meidän talon seinät on kuin paperia tai jotain vastaavaa, mä kuulen omaan huoneeseeni kyljen kääntämisen toisella puolen taloa mutta kukaan ei tietenkään kuule mua kun karjun illalla naama punaisena, että eikö sitä telkkaria voisi laittaa pienemmälle). Puoli kymmenen jälkeen lähdin sitten Myyrmanniin katselemaan mulle mekkoa kevätjuhliin. Yksi kiva löytykin Lindexistä, mutta mun makuun turhan hörselöinen ja muutenkin vähän semmoinen ei-niin-mulle-sopiva. Huomenna olisi siis edessä palautusreissu kun illalla löysin sopivamman.

Kahentoista jälkeen alkoi musa vitosen valmistama pienoismusikaali, jossa oli mukana mun kavereista Samuli, Hannamari, Ellu, Kristiina ja Venla. Biisit olivat itsetehtyjä sanoja ja sävellyksiä myöten, ja olivat oikeastikin tosi hyviä (ja siis ehdottomasti varmaan paras oli Samulin duetton Kristan(?) kanssa, oikeesti siinä on jätkä jolla on ääntä!!!), Hannamari pääs jopa räppäämään ja kirvoitti yleisöstä aika kivat naurut. Kohokohta oli se, kun Venla tuli lavalle tajusin, että Venla oli lavalla. Vähän piti silmiä hieroa kun näki Venlan hiukset suoristettuina, korkkarit jalassa ja lokinpaskat silmissä. Muutenkin ihan älyttömän hauskaa katsella niiden pissishahmojen juttuja. :D (btw jos ette vielä oo eksynyt niin Venlalla on oikeesti ihan älyttömän kiva blogi ja se varmana tykkäis uusistakin lukijoista: kertakäyttöunelmia)

Musikaalin jälkeen jaettiin stipendit ykkös- ja kakkosvuosikursseille, alias jokaisesta ryhmästä yksi sai stipendin ilmeisesti numeroiden perusteella ja sen lisäksi stipendit jaettiin liikunnallisesti ansioituneelle opiskelijalle, luonnontieteissä kunnostautuneelle opiskelijalle ja Tansania-projektissa aktiivisesti olleelle opiskelijalle. Meidän ryhmän stipendi ajautui jotenkin mulle ja nyt oon sitten neljäkymppiä rikkaampi. :)

Illalla kävin sitten äidin kanssa ihan vaan Klaukkalassa kaupoilla katsomassa toista mekkoa kesän juhliin. Yli puoleksi tunniksi mä jouduin linnoittautumaan sovituskoppiin, mutta onneksi löyty edes suurinpiirtein kiva, turkoosi mekko. Sen lisäks sain pummittua äidiltä vielä semmoiset söpöt ballerinatkin.





Toi mekko näyttää sitten päällä paaaljon paremmalta kuin henkarissa, ja noiden taustalla olevien lappusten tarinan saatte kuulla lauantaina!

1 kommentti:

  1. huijui kiitos kehuista:---)))
    ...niinjoo mäkään en tunnistanu itteeni ku katoin peilii :DD
    oon iha samaa mieltä että samulin ja kristan duetto oli paras! se oli nii kaunis. ne oli tehnyki sen biisin ite:)

    VastaaPoista