7. helmikuuta 2013

Meidän piti muuttaa maailmaa


Koeviikko loppui ja mä voin taas kerran sanoa selvinneeni siitä kunnialla. Vaikka tietty mä aina hermoilen ja stressaan ja oon muutenkin ihan duracell-pupu. Mutta siis hyviä numeroita tuli, ei yhtäkään alle kiitettävän! :-----) Ruotsi ja enkku oli ysei niin kuin aina, fyssa vahva 9½ (eli tokarissa kääntyy kympiksi) ja matikka, hissa ja mun suureksi yllätyksekseni äikkä kymppejä. Tota äikkää mä taas kerran ihmettelen. Miten on mahdollista, että oon kokeessa fiiliksellä mitään en ymmärrä, mitään en osaa, kirjoitan nyt vain jotain päästäkseni pois kokeesta, ja sit yhtäkkiä oonkin saanut molemmista tekstitaidon vastauksista 6p?

Tiistaina vieteltiin sitten tyttöjeniltaa. Ja se oli ihan älyttömän kivaa, taas vaihteeksi! Leffalistalta löytyivät Mulan (koska mä en ollut sitä ikinä nähnyt aikaisemmin kokonaan), Sinun numerosi (koska Chris Evans) ja Tie Eldoradoon. Vikaa kattoessa mä sit nukahdin. Eikä aavistustakaan, mitä hitsiä siinä leffassa oikein tapahtui.

Ei mulla oikeastaan muuta oo nyt tapahtunut. Uusi jakso alkoi tänään, lukkarista löytyy enkkua, äikkää, matikkaa, kemiaa, bilsaa, kuvista ja ussaa. Päätin ruveta sosiaaliseksi ihmiseksi ja sain uuden kaverin. Muutenkin oon ollut tänään vähän enemmän tai vähemmän ylienerginen (koska oon nukkunut koko viikon aika huonosti), pompin tuolilla, en pystynyt keskittymään mihinkään tai olla tekemättä juuri mitään, ja ennen kaikkea mun oli pakko puhua koko ajan. Höpötin vaan semmoisella tahdilla, että kukaan tuskin taisi pysyä perässä. Kotona salikäynnin jälkeen mä sitten huomasin olevan ihan nukahtamispisteessä.Kerrankin näin päin, yleensä se nuokkuminen tapahtuu koulussa ja paremman kuuntelijan puutteessa peilin kanssa käydyt monologit illalla omassa huoneessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti