25. helmikuuta 2013

Tell The World I'm Here

Tänään jäin sitten kotiin aamuisen kuumefiiliksen takia. Jos oon kipeenä, mulla on herätessä alilämpöä ja illalla melkein sen neljäkymmentä astetta, ja nyt tänään herätessä mul oli lämpöä yli puol astetta alle normin. Ei se kuume sit onneks noussutkaan, alilämpö ja nuha vaan jäi. Silti oon ihan häpi kotipäivästä. Saa levättyä ja paranneltua itseään. Vaikka oishan se ollut kiva nähdä kavereita ensimmäistä kertaa wanhojen jälkeen ja varmistaa muutamista omin silmin et ne on ihan elävien kirjoissa. Miksi oi miksi mä oon aina niin huolissani kaikista muista? Ehkä se on kuitenkin vaan hyvä juttu vaikka käykin enemmän tai vähemmän mun mielenterveydelle.

Silloin ennen hiihtolomaa mä lupailin kovasti lisää kuvia ja ehkä videotakin mun wanhoista. Nää kuvat on ottanut sellainen huipputyyppi kuin Maria H, joka istui kaikissa meidän tansseissa ja joissakin harkoissakin kameran kanssa. Superiso kiitos sulle! :----)) Niin, ja sitten tietenkin meidän oma tanssi. Eiks ookkin hieno?



oli ne kyl hyvän näköinen pari! :))
rakas rinsessainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti