10. elokuuta 2013

Here I am, once again



Kesä vain katosi. Ensin sitä odotettiin kuin kuuta nousevaa, ja nyt se alkaa taas olemaan ohi. Muutama päivä ja mä palaan kuluttamaan lukion penkkejä.

Eilen oli mun kesän viimeinen työvuoro, ja pääsin nauttimaan mun kolmen päivän kesälomastani. Tää kesä on ollut tosi samanlainen kuin viime vuodenkin, mutta silti kuitenkin ihan erilainen. Kävin pyörähtämässä uudessa kojussa, pääsin kokeilemaan kunnon kassakonetta, kaikki työkaverit olivat vanhoja tuttuja. Olin töissä juhannuksena ja sain pyhäkorvausta. Työskentelin yksin monen monta vuoroa, enkä syönyt mansikoita koko kesänä litraa tai kahta enempää. Nukuin ensimmäistä kertaa ihan oikeasti pommiin työpäivänä ja lähes myöhästyin. Tutustuin uusiin, ihan mahtaviin ihmisiin. Vierottauduin televisiosta ja luin biologiaa. Opiskelin kunnolla koulun ulkopuolella ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni.

On se kesäloman loppuminenkin tavallaan mukavaa. Keväällä kuvittelin, että näkisin paljon kavereita kesän aikana, mutta eihän siitä mitään tullut mun ollessa töissä tai menossa seuraavana päivänä aamuvuoroon muiden ollessa vapaalla. Nyt mulla on ikävä niitä ihmisiä. Onneksi näen kaikki taas ensi viikolla. Abeillaan ja sellaista! Eikä tässä enää montaa viikkoa oo mun alaikäisyyttänikään jäljellä. 17-vuotiaana nainen on kauneimmillaan, niin ne sanoo. Puolitoista viikkoa ja mun rupsahdukseni alkaa.

Eipä mulla nyt ihmeemmin mitään asiaa ole, kunhan lämpimikseni kirjoittelen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä jotain erityistä, josta haluaisitte mun kirjoittavan? Kysymyspostaus, ylppärit, tulevaisuus, päänsisäinen myllerrys?




Vietettiin tänään Lassin ja Laurin nimipäiviä, ja meidän kohta-kondiittori-leipuri-serkkumme oli tehnyt pojille kakut. EIKS OOKIN HIENOT? :)) Johku on jo käytännössä lupautunut tekemään mun ylppärikakkuni. Sitä odotellessa!



Nauttikaa nyt täysillä tästä lomasta, mitä vielä on jäljellä, tai jos ootte jo palanneet kouluun niin niistä ensimmäisistä, rauhallisemmista päivistä. Ninskun esimerkkiä voi seurata ja ottaa vaan rennosti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti