13. syyskuuta 2013

Abit lähtee juhlimaan!


Alle sata aamua lukiota jäljellä. Mulla on nyt jo vähän haikeat fiilikset. Tosin kirjoitukset stressaavat niin paljon, että vielä ei sitä onneksi ehdi miettimään. 


Ruotsin kuuntelu meni aika hyvin. Kuuntelun jälkeen mulle jäi fiilis, että kerrankin mä onnistuin jossain tärkeessä. Sitten kun vastaukset tulivat nettiin, mä en enää ollutkaan niin varma. Tai okei, monivalinnoissa väärin meni kolme, joista vaan yhtä en ollut heittänyt arpomalla. Mutta ne avot. Kuuntelussa mä oikeasti uskoin, että ne menivät hyvin ja mä ymmärsin ne. Sitten kun katsoin niitä mallivastauksia aloin laskeskelemaan. Noi kaks mä sain oikein, tosta toisen, lopuista jotain sinnepäin, stressitaso kasvoi. Tänään saatiin sitten tietää et millä pisteillä noi kuuntelut lähtivät, ja mä pääsin huokaisemaan helpotuksesta. Missasin avoista vaan kaks pistettä, mikä meinaisi, et 85%. Oikeesti, onko mulla mahdollisuudet ällään jos vaan en missaa kirjallisia?



100 aamun bileet @Fredan Tivoli. Aika huippua! Viisi tuntia pelkkää musiikkia, hyvää fiilistä ja loputtomasti abeja (ja tietty nää meidän muutamat ex-abit). Paljon tuttuja, niin Klaukkalasta, Nurtsilta kuin ihan Martsaristakin. Kahden aikaan lähdin kotiin kaverin järkkäämässä kyydissä. Juttelin toisen takapenkkiläisen kanssa vähän koko matkan, ja sitten kun käännyttiin meille päin mä tajusin, että kyseessähän oli mun entisen opettajan/rehtorin poika. Aika hassua. Ja siis ihan mun ala-asteen luokanopettajan, sen joka kesti meidän luokkaa kolme vuotta ja päälle kaikki yökoulut ja leirikoulut ja luokkaretket, ei minkään kaksi-tuntia-viikossa-yläaste-open.

Seuraavana aamuna oli ihanaa, kun pystyi vaan nousta sängystä, pestä hampaat ja lähteä kouluun. Pyjamapäivä! Mä oon kyllä ihan tosissani menossa toistekin pyjamassa kouluun. Oli niin rento olo. 


Abivaatteetkin saapuivat - vähän myöhemmin kuin kaikilla muilla, mutta saapuivatpa kuitenkin. Kauan niitä odotettiinkin ja hiuksia revittiin niiden vuoksi, onneksi löytyi toi uusi toimittaja syksyn aluksi. Muuten oltaisiin saatu nuo varmaan vasta jouluna. Ja mä oon tosi tyytyväinen noihin, ihan huiput!


3 kommenttia:

  1. ei shit sehä oon minä kuvassas :DDD

    VastaaPoista
  2. Hei! Oon jonkin verran seurannut sun blogiasi. Mistä te tilasitte nyt verkkarit? Siis mikä on tän uuden toimittajan nimi? Meillä on kanssa ollut ongelmaa noiden tilauksessa yhden yrityksen kanssa ja haluttais saada verkat nopee ja luotettavasti. Jos peruttais toi jo tehty tilaus;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun joku seuraa! :)) Mutta juu tosiaan me tilattiin noi Nisa-tuotteesta (http://www.nisatuote.com/tuotteet/abiverkkarit.htm), tosi hyvä palvelu ja aika nopea toimitus, meillä oli kuitenkin aika iso tilaus ja silti olivat kolmessa viikossa noudettavissa. Mutta jeps näitten kanssa oli kiva olla yhteistyössä, se meidän aikaisempi toimittaja aiheutti hankaluuksia jo ennen varsinaista tilausta :D

      Poista