25. marraskuuta 2012

Paniikki iskee, vähän



Koeviikko. Bilsa ja yh takana, kemia, matikka ja fyssa edessä. Tiistaina koululle tekemään joku hissan seinäjuliste ja sitten kiinalaiseen ainakin Julian ja Nooran kanssa, saa nyt nähdä et saadaanko lisää seuraa. Keskiviikkona vapaapäivä. Sitä mä odotan. Vaikka se meneekin varmaan fyssan parissa. Miksi oi miksi oon jättänyt puolet tehtävistä näin viime tinkaan? Ja miksi oi miksi mä en vaan osaa ottaa kirjaa käteen ja alkaa pänttäämään? Miten mä tuun ikinä selviämään ylppäreistä jos saan nytkin hädin tuskin vihkon kertaalleen luettua? Bilsa meni tosi hyvin, yh:sta voi olla montaa mieltä (kyl mä läpi pääsen), kemia ja matikka onnistuu, fyssa pelottaa. Viel joskus yläasteella olin mielestäni ihan älyttömän hyvä fyssassa ja kemiassa. Sit tapahtu lukio. Ja nykyään oon tunneilla pihalla kuin lumiukko. Kyllä mä silti kokeista saan hyviä numeroita. Mut ainakin mä tiedän, mitä mä en valitse ylppäreiden pakolliseksi.

Sisun kuusvuotissynttärit. Käytiin serkuilla Pusulassa, syötiin serkkutytön tekemää älyhyvää legokakkua (oon jo ilmoittanut sille, et se saa luvan tehdä mun ylppärikakun), pelattiin Blokusta ja Picturekaa, kuunneltiin musiikkia. Yritettiin saada Lauri ja Sisu leikkimään sovussa. En oo ihan varma onnistuttiinko.

Taas jäänyt kamera käyttämättä. Hupsista.

Wilma ei toimi. Paniikki. Oiskohan mun tunnukset vanhentunu? Stressaan ainakin huomiseen saakka, et joku on kaapannu mun tunnukset ja vaihtanut salasanan ja poistanut mut loppuvuoden kursseilta. Oikeesti, mitä mä ajattelen. Kuka muka tekis sellaista?

Mul on nimpparit! Sain nukkuu pitkään aamulla ja lounaan jälkeen jälkkäriks kinuski-karpalo-jäätelöä. Nam. Naapurit olivat tuoneet mulle suklaarasian mun vielä nukkuessa, eilen serkut antoi mulle sellaisen yli-ihanan supersuloisen karkkijoulukuusen. Siit tulee mun joulukalenteri, syön yhden konvehdin päiväs uuteen vuoteen saakka. Mä muuten kaipaisin seuraa uuden vuoden aattona. Jos joku muu on yhtä nolife kuin mä eli ei oo mitään suunnitelmia, niin saa ilmoitella.

3 kommenttia:

  1. Katja HENGITÄ! Munkin Wilmatunnukset vanhentu, mutta vaihdoin ne, jopa täältä käsin. Aloin siis innoissani suunnittelemaan ens vuoden kursseja... Miten niin kaipaan lukkarin suunnittelua?? :DD

    http://www.edu.vantaa.fi/wp/

    Tosta linkistä pääset Edu-Vantaan sivuille. Siellä on oikeassa laidassa Tuki ja sieltä salasanan vaihto oppilaat. Sieltä voit vaihtaa salasanasi Wilmaan. :) Kukaan ei varmaankaan ole kaapannu sun wilmatunnuksia, koska miks helvetissä joku tekis nii, mitä se hyötyis siitä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihanaa ellu, sä oot ihan paras!!!!! Pelastit mun päivän, kyl mä tiedän ettei kukaan oikeesti tee mun tunnuksilla mitään mut aina mä ressaan siitä huolimatta :D

      Poista
    2. Haha no problem! I'm glad to help you :))

      Poista