1. joulukuuta 2012

Lumi teki enkelin eteiseen ♥


Lumipyry. Rakastan! En sitä tuulta. Se ei oo kivaa. Mut toi lumi. Ah!♥ Se ihana fiilis, kun kävelee pimeessä bussipysäkille, hengitys huuruaa, lumihiutaleita sataa hiuksiin ja jaloissa on ihanat pehmeät talvikengät ja pienessä mielessään voi nähdä tähdet siellä jossain pilvien takana. Joulukuu, joulukalenterien ensimmäiset luukut avattu ja Tonttu Toljanteri katsottu. Kahdesta lastenohjelmasta mä en luovu koskaan, ja ne on joulukalenteri ja Joulupukin kuuma linja. Niin kukaanhan ei oo huomannut, et mä rakastan joulua. Joulu on ihanaa. Lumi kanssa. Vaikka sen mä taisin jo sanoa. Ei se haittaa. Koska lumi nyt vaan on niin täydellistä. Nyt jos tää pysyis maassa niin olisin maailman onnellisin ihminen. Pikkujoulut vol 1 kahden ihanan kaverin kanssa. Syötiin pizzaa, patonkia ja luumurahkaa, tehtiin tryffeleitä joissa kyllä tais olla vähän liian vähän suklaata. Ne nimittäin suli ennen kuin ehtivät suuhun saakka. Päädyttiin syömään niitä lusikoilla. Kynttilöitä joka paikassa. Siis kaikkialla. Ihan kaikkialla. Koko kerrostalokolmio oli täynnä niitä. Parvekkeella, olohuoneessa, makkarissa, eteisessä, keittiössä. Tehtiin mulle tyynyistä patja lattialle. Kuunneltiin musiikkia, juteltiin. Halailin Anettea. Koeviikolla näkee ihmisiä ihan liian harvoin, tulee halipula. Anna, Tinu ja Ada, jos luette tän, tiedätte mitä tehdä kun näätte mut maanantaina koulussa. Ja kaikki muutkin. Mua saa halata. Missä ja milloin vaan.


Meidän höpsöstä pienestä Ninjakisusta on tullut ihan lihapulla. Silläkin on oma joulukalenteri. Jalmari the Bambunoksa alkaa pikkuhiljaa toipua. Siirsin sitä semmoiseen paikkaan mis aurinko paistaa vähän enemmän ja heti voi paljon paremmin. Piparintuoksu. Huomenna joulusiivous ja ens jakson kirjojen päällystys. Koeviikkokin loppu jo ja ihan hyvin oli mennyt. Kaikki paitsi kemia. Siitä tuli 8½, muista kymppiä korkeintaan miinuksella varustettuna. Fyssaa ei olla vielä saatu takaisin mut mun mielestä se meni hyvin. Aneten kanssa tänään jouluostoksilla. Löysin mulle vanhoihin ihan täydelliset kengät, mut ei vaan ollut kokoja. Täytyy käydä kattomassa jos löytyisi Vagabondin omasta liikkeestä. Toivotaan parasta. Tiistaina ensimmäiset tanssiharkat. Mul on pari ja mul on mekko, kengät enää puuttuu. Mitä muuta mä tartten? Kyllä mä sen kampaaja-ajankin käyn jossain vaiheessa varaamassa. Ei varmaan ees kauheen vaikea homma kun Arkadiassa ne tanssii vaan perjantaina. Sit mul on ruotsia Annan kanssa, hii! Kyllä se ruotsi on ihan kivaa jos vaan on hyvää seuraa. Draamakin jatkuu taas ja löydän jälleen pienen Mallan itsestäni. Ihana kirja loppui, uusi alkoi. Kohta mulla ei oo enää mitään luettavaa. Tääkin menossa nyt toista kertaa kesän jälkeen. Miksi oi miksi kirjasarjat jatkuu niin hitaasti? Mulla ois pari leffalippuu, jotka pitäis käyttää ennen tammikuun loppua. Haluaisko joku lähteä mun kanssa katsomaan jotakin?

Niin ja sit mä oon miettinyt sitä, et koska mä aina kirjoitan tällaista yleistä löpinää joka ei liity millään tavalla yhtään mihinkään, niin jos tekisin jonkunlaisen kysymyspostauksen niin kysyiskö ihmiset yhtään mitään? Ei siis nyt tähän tarttis mitään kysymyksiä kommentoida (tai siis tottakai saa!) mut siis tekisin ihan semmoisen mis pyytäisin kysymyksiä, mut siis kertokaa nyt ihmeessä jos teillä olis mitään mielenkiintoa kysymyspostaukselle :)

Very Merry December to everyone! ♥

3 kommenttia:

  1. mä voin tulla leffaseuraks ainaski ! mulki on meinaa yks lippu mikä pitäs täs käyttää :) ps. oot ihan jouluhöperö :3

    VastaaPoista
  2. jeij mul on jo kaks leffaseuralaista :DD ja myönnän ylpeenä et oon ihan jouluhöperö, ei siitä oo montaa vuotta kun mulla soi joululaulut vuoden ympäri :33

    VastaaPoista