26. tammikuuta 2013

Enskaritunnelmia


Nyt on sitten proggiksen enskari onnellisesti takanapäin! Samoin on kyllä myös mun ensimmäinen esityksessä tullut aivopieru, mut ilmeisesti sitä mokaa ei yleisö ihmeemmin huomannut. Mun piti siis kipittää lavalle, katsella ympärilleni ja kysyä: "Miks täällä on näin pimeetä?". Sit lavalla sieltä suusta tulikin ihan täysin spontaanisti "Miks täällä on näin hiljaista?". Onneks sentään tajusin ton heti ja lisäsin loppuun "ja pimeetä", mutta silti jäi jotenkin häiritsemään. Ei nyt onneksi hirveesti.

Mutta hei kaikki muu meni aivan loistavasti! Maskeerauksetkin onnistui paremmin kuin aikaisemmin, ainakin meillä, joilla oli oikeasti ihan maskia eikä pelkät silmänrajaukset. No okei, ei mulla nyt hirveen isot maskit ollut, mutta pisamat ja _vahvat_ poskipunat kuitenkin. Ja tosiaan, kaikki meni hyvin! Ei tullut mitään isoja mokia ja itse asiassa moni kohtaus meni paremmin kuin kertaakaan aiemmin. Sitä lukuunottamatta, että takaverhon teippaukset petti lopussa. Mut hei, mitä siitä!

Loppukumarrukset, jonka jälkeen meille jaettiin ruusut ja varta vasten tätä varten tehdyt hiiret. Yleisö oli ihan huippua (ja näyttelijät sun muut nyt totta kai!), sieltä löytyi pari yllättävämpääkin tuttua. Anette oli hankkinut mulle aivan superihanan ruusun<3


Ja nyt mulla on suuri ongelma: MIKÄ HIIRELLE NIMEKSI? Auttakaa mua! Tällä hetkellä multa löytyy noista pehmoöttiäisistä Ernesti-poro, Jalmari-norsu ja Hermanni-susi. Toi hiiri on mun mielestä ihan selkeästi poika, ja haluaisin nimetä sen niin, että muistan siitä ton proggiksen, ja nyt mulla on pari vaihtoehtoa.
a. Taneli
b. Antero
c. Arthur von Rothschield (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan)
d. Santeri
Kaikki noi on siis henkilöjä meidän näytelmässä, ensimmäinen tarinan hotellin isäntä, seuraava hotellin vieraana oleva hiihtäjä, kolmas hotellin vieraana oleva asianajaja ja neljäs myös eräs hotellivieraista. Kyllä niitä muitakin hahmoja toki oli, mutta nää kuulostaa niminä kaikista sopivimmilta. Ellei sitten mun hiirulaiseni olekin tyttö ja siten Marilyn tai Malla?

Käytiin muuten ennen proggista pienellä porukalla Mannin kiinalaisessa. Itkettiin ja naurettiin ja Samuli teki kanapalleroötökän. Heitettiin Venla ja Ada Adalle ja mentiin Annan ja Samulin kanssa Samulille. Aika lailla that's it. Mut kivaa oli!

Niin, ja vielä on kolme näytöstä edessä, Ansaan langenneet hiiret lauantaina kello 18 ja sunnuntaina kello 13 ja 16. Jos aikaa on, niin kannattaa tulla katsomaan, liput ovelta 5€/7€.

Nää kuvat on sitten kaikella rakkaudella, ihmiset!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti