16. kesäkuuta 2013

On sängyn päälle levitetty tilkkutäkki suuri

Plöpplöp. Taas mä oon isoillut viikon oikein urakalla, tällä kertaa Päiväkoulussa, ja viimeinen(köhän?) parvi on saateltu onnistuneesti maailmalle. Olin isosena siis vähän puolivahingossa, en ollut tehnyt isoshakemusta mutta pienen isosvalintamokan vuoksi päiväkoulusta puuttui  yksi isonen ja mä satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En kyllä kadu yhtään, sen verran kiva viikko takana. Ihanat isoskamut, huiput työntekijät ja tosi mukavat pikkuiset. Eihän tuossa oikeastaan nyt ihmeemmin työtä ollut, isoset vetivät ohjelmaa puoli tuntia per päivä ja kotiin pääsi viimeistään neljältä. Retkelläkin käytiin Mustasaaressa. Tänään oli siis näiden konfirmaatio, ja ensi viikon mä vietänkin autokoulussa ja marjatyttönä. Juhannus, here I come!

"Katja on pärinöissä."
"Mistä me löydettäis tohon stop-nappula?"
"Pikkuoravien kuuraketti valmiina lähtöön!"
"IIIGOR!"
"Hassu juttu, sä et kyllä yhtään näytä eskimolta."
"Viuh!"
"Minulla on tässä nyt tällainen pallo." "Mikä pallo muka?"
"KATJA RAUHOITU!"
"Kyllä sun Visa ois pitänyt jo oppia et Katjasta ei löydy off- tai mute-nappulaa."
"Padampapaaaaaaaaaaa"

Ei kanttori käyttänytkään sitten trampoliinia ehtiäkseen ylös urkuparvelle vaikka niin olikin sanonut :(( Mutta tosiaan, mä olin vähän ylienerginen ihan näin kesäloman kunniaksi, ja pikkuoravia tuli laulettua pikkaisen useammin kuin kerran. Mut mun mielestä on paljon parempi olla vähän hyperaktiivinen kuin ihan lahna!

Mulla itse asiassa oli retkipäivältä paljonkin kuvia, jopa hyviä sellaisia. Mutta jostain ihmesyystä mun kamera on onnistunut hukkaamaan käytännössä ne kaikki. Mitä vaapukkamehua?


Ja sitten. Mun uusi pienokainen. Eiks ookin kaunis? RAKASTAN! ♥ Ihan vielä ei oo oikeastaan ajokunnossa, edessä on moottoriremppa ja perushuolto, mut eihän mulla oo korttiakaan vielä ainakaan pariin kuukauteen. Kyllä isi hoitaa.

4 kommenttia: