27. kesäkuuta 2013

Diamonds are the girl's best friends



Pari vapaapäivää kohta takana, ihana mitään tekemättömyyden autuus! :) Tai oikeastihan mä oon ollut oikeastikin tosi ahkera, ero on siinä, et mitään ei pidä tehä millään suurella kiireellä.

Marjakesä on tosiaan alkanut mun osaltani oikein mukavasti. Käytännössä kaikki asiat on vielä tuoreessa muistissa viime kesältä, osa työkavereista uusia ja osa vanhoja, mutta kaikki on kivoja yhtä kaikki. Viime viikon torstaina ja perjantaina hörpdörppäsin töissä lähinnä vanhojen tuttujen kanssa, sunnuntaina olin vuorossa yksin, samoin kuin tiistaina. Maanantaina kävin tekemässä yhden vuoron Klaukkalassa vierailevana tähtenä, ihan tuli viime kesä mieleen :)

Mulla ei oo oikeastaan mitään järkevää kirjoitettavaa, kun juhannuskin tuli ja meni ilman mitään erikoista, mutta viikonloppuna pääsen taas tekemään vaikka ja mitä kivaa kavereiden kanssa. Eilen kävin vähän shoppailemassa Mannissa, isospalkkion kolahtaessa tilille pieni materialisti heräsi mun sisälläni. Mutta kun alennusmyynnit. Seuraakin mulla oli, Ada ja Julia tulivat mun kaveriksi kiinalaiseen ja makutuomariksi kaupoille. Kyllä sieltä löytykin vaikka mitä. Tänään oonkin sitten siivoillut ja pessyt pyykkiä ja laittanut ruokaa ja leiponut. Ihan oma-aloitteisesti kaikki toi!




Noisy Mayn farkkushortsit 24,98€, Vero Moda



Henkkamaukan korvakorusetti 4,95€ ja toppi 12,95€



Dividedin ballerinat 12,95€, H&M, GinaTricotin kynsilakka 3,95€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti