20. kesäkuuta 2013

So don't go blaming me for your bad hair day

Mun viimeisimmästä tukanleikkuusta on jo aikaa. Ihan liian paljon, joskus keväällä. Siis viime vuonna, silloin kun olin vielä lukion ykkösellä. Puoltoista vuotta? Miten noi hiukset ei vieläkään ole solmussa?

Joka tapauksessa, varasin nyt sitten vihdoin ja viimein ajan kampaajalle. Ongelma on, että mulla ei ole aavistustakaan, mitä tolle tukalle tekisi. Ja tähän mä kaipaan teidän apuanne. Ihan kriteeritön en ole. Nää latvat ovat niin kuolleet, että ne on ainakin pakko saksaista pois. Silti haluaisin, että hiukset yltää ihan reilusti olkapäille. Isoimmat ongelmat on ehkä hiusten ohuus ja mun pyöreät kasvot. Kummastakaan en tykkää, mutta ne nyt vaan on asioita, joille en mahda mitään. Lisäksi on myös mun hiusten maantiehen sulautuva väritys, johon oon itse asiassa vähän kiintynyt. Pitkästä aikaa väri lähti jättämättä juurikasvua, joten nyt hiuksia ei tarvitsisi senkään vuoksi värjätä. Suora otsatukka vaan näyttää tosi tyhmältä tän värin kanssa. Uskokaa mua, ette tarvitse kuvaa todisteeksi. Tietty mä voin tehdä kotivärjäyksenkin, mutta odottaisin sitä kuitenkin ihan mieluusti tonne elokuuhun ja koulujen alkuun.
rakkaudesta webcamiin <3

Tollaiset ne nyt siis ovat, ihan vain harjattuina. Oon aivan äärettömän laiska laittamaan hiuksia yhtään millään tapaa, korkeintaan sutaisen aina mitenkuten poninhännälle. Että se huomioon ottaen. Mitä te näille tekisitte? Värjäisittekö, millainen leikkaus? Entä jos saisitte ihan täysin vapaat kädet?

Kiitos jo etukäteen avusta! Kirjoittelen kuulumisistani varmaan ylihuomenna, huomenna mulla jatkuu marjatytön hommat! :--) Eipä mulla tässä muuta.

(C) Saara Sarvas

ps. Jos mä vaan jonain päivänä alkaisin tekemään noille hiuksille jotain, niin mua niin himottais puolet noista leikkauksista... What do you think?
pps. Viisi ajotuntia takana, ja oon käynyt jo pari kolme kertaa motariakin terrorisoimassa!

2 kommenttia:

  1. sulle vois sopia et sun hiukset yltäis noin solisluiden kohdalle tai siitä vähän alemmas :)

    VastaaPoista