27. heinäkuuta 2012

Kävelet mua kohti, saat sykkeeni mun nousemaan, miten voikin mua näin onnistaa


Mä oon tänään jotenkin tosi onnellinen. Ei täs oikeestaan mitään sen ihmeempää asiaa mulla oo. Haluun vaan hehkuttaa tätä fiilistä.

Olin koko aamun ja päivän ihan masentunut vaik en ees tiennyt miks, jotenkin vaan tuntui tosi raskaalta yrittää hymyillä kaikille asiakkaille ja olla tosi mukava ja iloinen ja pirtee. Sit mun päiväni kirkastui. aurinko rupes jotenkin paistamaan kun yks ihminen kävi moikkaamassa mua. Se on niin ihanaa, kun joku näyttää oikeesti ilahtuneelta nähdessään sut, hymyilee ja vilkuttaa joka kerta mennessään ohi ja joskus iskee silmääkin. Oikeesti. Se fiilis on jotain niin paljon parempaa kuin pilvetön taivas sateisen viikon jälkeen. Koko loppupäivänä ei tehnyt tiukkaa hymyillä ja olin muutenkin parempi myyjä kuin koskaan.

Ei mulla oikeestikaan mitään muuta. Oon vaan niin älyttömän onnellinen ja iloinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti