18. elokuuta 2012

"Sit asiakas on et emmä haluu lohta ja sit oot et haluutpas!"

Härregyyd mä oon taas ollut vaihteeksi tosi TOSI laiska kirjoittaja, en saanu mitään aikaiseksi vaik maanantaina lupasin kirjoittaa... No, eiköhän ne mun ripariviikon kohokohdat löytyny siitä edellisestä postauksesta, huomenna saisin niitä kuvia laitettuu aika sopivasti kun kuiteskin noitten pikkusten konffispäivä. Elikkä siis kymmeneksi mun pitäis suunnata Klaken kirkolle, saa nähdä mitä kiharat tykkää mopokypärästä.

Koulu lähti taas rullaamaan ihan niin kuin ennenkin ja toi mukanaan uusia superihania tuttuja, proggiksen, uuden kuvismaikan (tai siis sijaisen, mut sellaisen tosi kivan ja fiksunoloisen), pitkän matikan seiskakurssin jolla ollaan tähän mennessä lähinnä piirrelty tikku-ukkoja menemään laatikoihin yksi kerrallaan ja yhdistä pisteet -tehtäviä, saksalaisen vaihtarin ja lehtikurssin jolle sain Tinunkin suostuteltua mun kaveriks ja ehittiin jo aloittaa uusien ykkösten metsästys välituntisin kameran ja lammasvihkon kanssa. Eli siis tää tuleva vuosi näyttää oikeestaan tosi hyvältä, varsinkin täl hetkel noi mun tiistain ja perjantain kympin aamut ja se, et oon hei haloo KAKKONEN ja tänä vuon edessä WANHAT! Ei tullut parikriisiä vaan siinä oon ihan ajoissa, mekosta en mee sanomaan mitään... Äipän mielestä kaikki yli 100€ mekot liian kalliita. Ja mistähän se ajatteli mulle sellaisen hankkia, varsinkin kun kriteereinä myös se et näyttää munkin mielestä kivalta ja et ois nyörikiinnitys. Ei auttanut ees, et lupasin maksaa puolet puvusta.

Tosiaan juu siis maanantaina käväisin koululla tutorasioissa, tiistaina sitten muutkin paikalla. Miira oli tehnyt tutoreille ihan überhienon esittelyvideon, josta oon tosi ylpee, kauheen muuta ihmeempää ei sitten tapahtunutkaan viel silloin. Kurssit alkoi keskiviikkona, täs jaksos mulla siis ENA4, RUB3, GE2, S121, MAA7, KU4 ja DT-proggis, eli ihan mukava jakso edessä. Enkku sillä koulun karmeimmalla enkun opella mut yritän nyt kestää ja toivon sormet ristissä lopuille kursseille Annukkaa tai Koskelaa, ruotsissa Nihtilä joka on itseasias ihan kiva tuolla kun ei voi kauheen kauaa pelkästään mua tuijotella pahasti ja matikas Super-Jartsa. Mantsa oli pikkaisen ylibuukattu mut oon nyt siitä ihan superiloinen, koska sen takia tutustuin erääseen ihan mahtavaan ihmiseen. Anna oli siis viime vuonna vaihdossa USAssa, joten on nyt mun vuosikurssilla, ja tuli viimeisenä luokkaan joten pulpetteja ei riittänyt vaan veti tuolin mun ja Adan pulpettien viereen. Varmaan parasta mitä mulle on täl viikol tapahtunut (ton Hannamarin saamisen lehtikurssiin lisäksi), se on oikeesti tosi kiva ihminen ja oon tosi iloinen et meist tuli kavereita. Ollaan molemmat proggiksessa ja ilmeisesti joillakin yhteisil kursseil myöhemmin tänä vuonna, joten aikas jees. Torstaina käytiin koulun jälkeen tyttöjen kans Mannin kiinalaisessa, ei ollu ihan niin hyvää kuin yleensä mut ihan hyvää siitä huolimatta (vaikkei siel oikee korttikone toiminu vaan pelastauduttiin Millan käteisvaroilla). Eilen oli koulun jälkeen ylimääräinen työvuoro Nurtsilla, tänään saatiin Lassin kanssa marjapensaat viimein tyhjiksi ja oltiin iltapäivä ja ilta Pusulassa serkkujen juhlissa joilla ei siis ollut mitään ihmeempää syytä, saatto olla jotain heinätöiden loppumisesta ja kivaa oli! Saunottiin, uitiin, syötiin, paistettiin lettuja ja mä opin kääntää niitä heittämällä, pannulla oli vartta reilu metrin verran ja avotulella paistettiin!, pelattiin ihmiskimbleä, heitettiin ketjuja, hakattiin puita ja vuoltiin sytykkeitä, ja "voitin" sellaisen himohienon vaaleanpunaisen sydänheijastimen, jossa on kiroilevan siilin kuva <3



Apuva onks siit tosiaan vasta vuosi kun popitin tätä ihan täpöillä Sinin kanssa? :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti