20. elokuuta 2012

Well you can break my bones with sticks and stones but you can't hold me down


Joop en sitten taaskaan ehtinyt kirjoitella vaik kovasti lupailin, mut tällä kertaa mulla on onneksi oikeesti ihan hyvä syy siihen: tulin konffiksesta kotiin vasta aika myöhään ja aamulla oli kuudelta herätys, joten en paljoo jäänyt koneelle norkoilemaan.

Eilen tosiaan oli siis mun pikkuisten bergvikiläisten konffis kahta lukuunottamatta (toinen konfirmoitiin viikko sit kun sisko halus juhliin ennen vaihtoon lähtöä ja toinen päätti ihan itse ettei halua tulla kastetuksi), ja hyvin meni. Osasivat käyttäytyä ihan hyvin siel kirkossa vaik tiedän itekin et se ei mitään kauheen hauskaa hommaa olekaan, ja olin oikeestaan aika ylpeä niistä :) Jaettiin siinä konffiksen lopussa kortit omille pikkuisille ja halattiin kaikki ja lähdettiin kiertämään (isoset + nuorisotyönohjaaja + pappi) laulamaan parin riparilaisen juhlissa. Viidennet oli jo ehtineet loppua kun päästiin perille, mut käytiin sit laulaa sille ja parille sen kaverille niitten kotona (ihan mun toiveesta kun oli kummiskin mun ikioma ihana aktiivinen pikkuinen joka pelasti mut yksinpuhelulta<3). Nuorisotyönohjaaja tarjosi meille isosille vielä pizzat Kotipizzassa ennen kuin pääsin lähtemään kotiin, eli oli kaiken kaikkiaan ihan jees päivä, ääni tosin edelleen ihan hukassa ripariviikon huutamisen jäljiltä.


Tää vaan oli niin törkeen hieno, kaikki kuuli sen varmaan useemmankin kerran sen viikon aikana ;P

Me isostytöt onnistuttiin levittäytymään aika hyvin jo heti ekana iltana, kuvaan ei mahtunut mun ja Annin kamat jotka ovat taktisesti kameran takana siskonpetiä tehdessä sängyiltä vapautuneessa nurkassa...
SUPEREIMMAT ISOSET IKINÄ! <3
Tänään mä olin aika lonely kun Hannamari ei ollut koulussa, en keksinyt mitään tekemistä lehtikurssilla ja matikka aika kuivaa ilman kaveria, joten sielläkin sain ehkä yhden tehtävän valmiiksi. Mun pelastava enkeli oli onneks mun Anna-kultaseni joka piti mulle seuraa aina kun törmättiin käytävällä kautta ruokalassa ja tuli moikkaa mua matikkaankin kun sillä oli hypäri. Lähettiin sit yhessä proggikseen yläasteelle, ja nyt se sit lähti käyntiin munkin osaltani. Tehtiin ryhmissä minuutti-improt mahdollisesta murhaajasta ja murhan motiiveista, tuli aikas hienoja ;P Keskittymisosassa harjoiteltiin moniulotteisia hahmoja ilman ääntä, eli saatiin ensimmäiseksi joku tunnetila tms. jota lähdettiin toteuttaa lavalla liikkuessa ja siihen sitten rinnalle jokin toinen tunnetila, ja aina välillä maikka pyys seuraamaan tarkemmin jotakuta, joka onnistui sen mielestä erityisen hyvin, ja vitsit tuli hyvä fiilis kun se pyys muita katsomaan mun hahmoa, kun tunteet olivat valoinen ja rauhaton. Aika piece of cake, olin vaan ihan oma itteni :D Illalla oli sitten kauden eka tanssitunti eli streettiä, vielä ei ollut uus maikka vaan meil oli junnuope (ja on viel seuraavallakin viikolla) mut oli hei tosi kiva tunti! Lihaskunnossa olin ihan lähellä luovuttamista joissain kohdin, mut purin vaan hammasta ja vedin kunnolla loppuun saakka. Huomenna sit locking, pikkaisen jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti