5. elokuuta 2012

'Cause we are living in a material world

Toissapäivänä oli mun viimeinen työpäivä! Ainakin toistaiseksi, voi olla että saan joitakin ilta- tai viikonloppuvuoroja koulujen alettua, mut pikkaisen epäilen. Varsinkin kun ton mun uuden verokortin kanssa tuli ongelmia. Saa nähdä saadaanko setvittyä se solmu vai joudunko oottamaan paria satasta puolitoista vuotta veronpalautuksiin saakka. Mutta tän viikon oon nyt sitten ollut Nurtsilla, vaikka veikkasinkin et oisin jäänyt sittarille. Hommahan menikin niin, että Nurtsilla oli enää yksi vakkari jäljellä (+Hanna) ja Anette sai jäädä vielä viikoksi töihin, joten alimiehitys tulikin sinne Nurtsille. Mutta siellä oli oikeesti tosi kivaa olla töissä, siitä huolimatta, et välttelin niitä vuoroja tähän saakka. Se oli oikeestaan aika perfecto paikka: sen verran rauhallista, että sai kunnolla aamuisin kojun kasaan, mutta tylsää ei kuitenkaan päässyt tulemaan. Iltoja en siellä tehnyt, joten niistä en sitten tiedä. Sieltä löytyi kanssa sitten uus työkaveri Anni, jonka kans oli tosi mukava tehdä töitä ja muutenkin jutella. Tälleen loppujen lopuks mul oli aivan huiput ja ihanat työkaverit, JOKA IKINEN :) ja ei, en kirjoittanut tätä koska tiedän, et luette tätä, vaan koska se on ihan totta<3

Niin, oli muuten ihan mun tuuria. Selvisin koko kesästä ampiaisten keskellä ilman piston pistoa, mutta tottakai viimeisen työvuoron viimeisellä tunnilla mun hieno putkeni katkes, ja ihan mun oman tyhmyyteni takia. Tunsin vaan jotain mun iholla ja pyyhkäisin ennen kuin tajusin miettiä sitä vaihtoehtoa, et siinä istuisi amppari. Mun onnekseni oon allerginen hyttysille ja siitepölylle ja ties mille ötiäisille, mut en ampiaisille. Ei toi pistokohta kuin pikkasen punoita, eilen tottakai kirveli vähäsen.
Täytyy muuten tännekin  kertoa musta ja mun suustani, joka toimii pikkaisen nopeammin kuin mitä aivot ehtii käsittää. Sittarilla menin sanomaan varmaan tokavikana työpäivänä siellä hyvää syntymäpäivää kun piti sanoa hyvää päivänjatkoa (ja tottakai asiakas purskahti nauruun ja itse äkkäsin möläytyksen vasta hetken päästä) ja nyt tuolla Nurtsilla toivotin huomenia viiden jälkeen illalla. Auts. No, muilla ainaskin on hauskaa.

Eilen oli aika jees päivä, lähdettiin Aneten kanssa Hesaan ja juu, se on HESA, ei STADI, enkä aio ton stadin käyttöön taipua, tykkäsitte siitä tai ette kiertelemään ja shoppailemaan. Ensin kierrettiin Kamppi, kieltämättä aika pikaisesti, pitemmän aikaa viivyttiin lähinnä Onlyssa, sitten Raxiin syömään ja Elielinaukiolle Maariaa oottamaan. Siellä oli menossa joku VRn tapahtuma ja kuunneltiin ihan fiiliksissä suomalaista iskelmää ja nautittiin suomalaisesta kesästä ja auringosta. Maarian kanssa lähdettiin sitten Eurokankaaseen ja satamaan Kauppahalliin, josta saatettiin Maaria sen veljen autolle, ja lähdettiin takaisin Forumin ympäristöön kiertelemään. Ginasta löytyi kanssa vaikka mitä, tosin kortti keksi lakata toimimasta joten toiset farkut jouduin jättämään kauppaan. No, sainpahan ainakin neljä ylimääräistä leimaa (kaks niistä farkuista ja kaks hyvitykseksi korttikoneen  temppuilusta). Kaupat meni harmillisen aikaisin kiinni joten kaikkee ei ehditty mitä oltais haluttu, ehkäpä mennään joskus uusiksi?

Tän päivän pyhitinkin sit aika pitkälti siivoukselle ja pakkaamiselle, sekä vanhojen kuvien kaivelemiseen tutorien yllätysohjelmaa varten. Hoppas att de vill bli spectacular! Huomenna on siis lähtö Bergvikiin isostelemaan. Aikaisemmin en oo siellä käynyt, mut isostellu oon jo kahdesti aikaisemmin ja sit viel näiden uusien koulutuksessa apuohjaajana. Musta ette siis kuule taas viikkoon, joten au revoir mon ami<3












Ensiks näitä viime sunnuntain ostoksia, Intersport (ja hinnasta ei aavistustakaan, äiti maksoi kun se ei enää ikin halua nähdä mua niissä mun kulahtaneissa kollareissa)

Vero Moda 5€/kpl

Gina Tricot 19,95€

Gina Tricot 10€

Intersport 9,90€

Only 12,95€

Tästä eteenpäin siis eilisen shoppingeerauksia, Gina Tricot 49,95€

Only 16,95€/kpl

Näistä vaan toi sininen kynsilakka eiliseltä, muut viikon takaisia: Korvikset Vero Moda 3,95€/pari, luomivärit Gina 1€/kpl, kynsilakat Gina 3,95€/kpl ja tuubihuivi Vero Moda 9,95€

1 kommentti:

  1. Nätti kuva toi missä istut "Helsinki Birthday" tuolissa. Ihana hymy! :)

    VastaaPoista