23. syyskuuta 2012

I've got everything that I need, right in front of me


Mulla on ollut ihan mahtava viikonloppu. Ainoo miinus oli siinä, et perjantain draama oli lähinnä puhetyötä: käytiin pienryhmissä läpi meidän näytelmää, sen kohtauksia, rakennetta, hahmoja ja nimiä. Saa nyt nähdä et minkä niistä ehdotuksista se saa nimekseen. Huomenna pääsee sit taas lavalle! :)

Menin käytännössä suoraan koulusta (kävin äkkii kääntymässä kotona hakemassa mun kamat) Annalle yöksi Klakeen. Siit on ihan sikakauan kun oon viimeksi ollut kellään yötä, ja viimeisiltä 6-7 vuodelta mä muistan olleeni vaan Anetella tai Maarialla (niilläkin vaan ihan pari kertaa) ja sit tietty serkuilla ja tädillä, mut niitä en ehkä ihan kuiteskaan laskis yökyliks. Anyway, käytiin Filmtownissa vuokraamassa pari leffaa (ja ostamassa PAAALJON karkkia!) ja Yang'sissa hakemassa vähän kiinalaista noutoruokaa. Ajettiin mun skoballa sit Annalle (nauratti itteäkin kun Anna vaan kikatti kyydissä, se ei ollu ikin aikaisemmin ollut mopon kyydissä) ja vallattiin niitten olkkari. Katottiin leffat, syötiin ja mässättiin karkkia ja hölötettiin vaikka mistä. Nukuttiin siel levitettävällä sohvalla, ja sit aamulla kun oltiin saatu kiskottua itsemme ylös pistettiin pystyyn Singstar-karaokeaamu. tultiin sit siihen tulokseen, et sitten jos ja kun meillä on wanhojen risteilyllä karaokea niin mennään laulaa kahdestaan ja mä vedän räppiosuudet ja Anna lauluosuudet. Varo vaan Cheek, me tullaan raiskaan sun biisit!

Mun PITI lähtee kotiin joskus kahdentoista aikoihin, mut se lähtö vähän venähti joten olin kotona sit lauantaina joskus kahden jälkeen. Olin ajatellut siivota ja tehdä kouluhommia, mut se jotenkin jäi ihan kokonaan. Illalla sitten katottiin Lassin kanssa Nälkäpeli. Siinä on kyllä yks hyvin hyvin ongelmallinen leffaseura. Joko se on niin fiiliksissä et toistelee sen mielestä hauskoja vuorosanoja ja pomppii penkissään tai sit se kyselee koko ajan. Käskin vaan lukemaan kirjan. Siellä se nyt sitten on pitkän varausjonon hännänjatkeena.

Tänään sain sitten lopulta tehtyä niitä rästihommia, joista oon valitellut jo varmaan pari viikkoa.
Huoneen siivous: hoidettu.
Marsujen häkki: Hani ja Ella nautiskelevat nyt puhtaista puruista ja leikatuista kynsistä.
Mantsan bonustyö: onnellisesti Fronterin palautuskansiossa.
Matikka: Enää kymmenisen tehtävää jäljellä.
Kuvis: poikien kuvat ottamatta, mut nyt on Edelfeltin elämänkerta ja teoksen esittely valmiina.
Ruotsin essee: ainoa, joka unohtui, mut en kyllä ois ehtinytkään.

So everything is fine!

ps. Kiinalainen noutoruoka on jotain niin taivaallista!
pps. Mä rakastan meiän ninjavauvaa <3
ppps. Dark Shadows on jotain hyvin hämmentävää.
pppps. The Muppets. Everything you need for smiling.

4 kommenttia:

  1. hhaha moi katja säki blogaat :D
    näit kuulemma meiän hienot singstar nimet siel... ah annan yökyläilyt, viime kerrasta mun muistissa maanantai krapula xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu bloggaan bloggaan :D ja juu olivat kieltämättä aika hienoi! ;P

      Poista
  2. olipa söpö, pian uudestaan :D jeeejee ja älä usko riikkaa se on ihan hupsu :PPP
    T:Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eeen usko en :PPP ps. oot söpö<3, uusiks tosiaankin!

      Poista