2. syyskuuta 2012

Kuinka korkeelle voi kätensä kohottaa, voiko kuuta kokeilla koskettaa

Miten tää on oikeesti mahdollista että TAAS raahasin kameraa koko päivän (itse asiassa oon raahannut sitä yli viikon!) ympäriinsä, eikä vieläkään oo tullut otettua kuvan kuvaa. Katotaan jos huomenna saisin napattua koululta joitain kuvia, koulukuvauspäivä joten ihmiset ei oikeen voi valittaa ettei oo kuvauskunnossa. Eli anteeks, ei uusia kuvia tänäänkään.

Tää viikonloppu on mennyt kuin siivillä, tuntuu siltä, ettei mitään ois saanut tehtyä. Eilen oli tosiaan joo mun ihan vihoviimeinen työvuoro tältä vuodelta, tietty voi olla, et saan jotain keikkahommia. Koiranhoitoo ehkä luvassa syyslomalla, siit onkin jo aikaa ainakin kuukausi kun oon ollut Yodaa ja Buffoo hoitamassa. Anni oli mun kanssa tekemässä hommia melkeen kolmeen saakka, ja sit Anette tuli kotimatkallaan tuomaan mulle myöhäisen synttärilahjan ja pitämään mulle seuraa. Se paketti oli tosi ihanan näköinen, sellainen vihree kuivakukilla koristeltu, ja sisältä paljastui vaikka mitä vadelmaista! :) Sateesta huolimatta sain hommat aika hyvin hoidettua, puolukan ja herneitten lisäksi jäi vaan yksi mustaherukkalaatikko ja vähän perunaa, kaiken muun sain myytyä pois ja vaikka pomo tulikin purkamaan varttia odotettua aikaisemmin niin olin saanu kojun seiniä lukuunottamatta purettua ja kirjaukset tehtyä. Vähän mulle lupailtiin hommia ensi vuodeksikin, saa nyt nähdä josko oisin ensi kesänäkin marjatyttönä :)

Tänään oli sitten iltapäivällä Syysmiitti, aamulla en saanut oikeen mitään tehtyä, en edes huonetta siivottua. Tiskikoneen taisin tyhjentää ja pelata jonkun aikaa lautapelejä Laurin kanssa. Ennen miittiä käväisin sittarilla etsimässä mulle ihan tuikitavallisia mustia hanskoja monnaripukua varten, ja samalla löysin sit alekorista mustat legginsitkin samaan tarkoitukseen. Ihan en uskaltanut luottaa jätesäkkihousujen kestävän koko koulupäivää, ja toi on nyt sit toisiks paras vaihtoehto nahkahousujen jälkeen. Enää tarttis paikata jotenkin noi mun ikivanhat nahkasaappaat ja pestä musta toppi niin mun puku on meikkiä ja hiuksia vaille valmis. Miitissä sitten näki kaikkia ihania ihmisiä, tälleen näin esimerkiksi pari mun tän vuoden pikkusta ja lahnaisoskaverini Jonnen, erinäisiä muita ihmisiä, Toivon, Paavon, Elinan, Petran ja Miron ja muita viime kesän riparilaisia ja nykyisiä isosia (vaikka Miron näinkin tos bussissa joku päivä, mut silti mainitsemisen arvoinen henkilö), laulettiin ja vähän leikittiin, syötiin, juteltiin ja kuunneltiin selostusta vuoden ohjelmasta. Sain tän vuoden isospaidan, joka on siis valkoisilla painatuksilla entisten hopeisten sijaan. Noita voisin ruveta hamstraamaan oikeen urakalla, ovat nimittäin ihan älyttömän kivoja ja mukavia. Miitin jälkeen multa kysyttiin, et jos mua voisi haastatella myöhemmin johonkin lehteen juttuun, jossa kerrotaan pääsiäisriparista (joka siis täytyy pitää kahdessa osassa, muuten ihan perusripari mut naapurikunnat haluais vähän mainostaa sitä leiriä kun rupeavat pitämään niitä vasta ens vuonna) ja tietty mä suostuin. Lisäksi mut ja Elina pyydettiin yhteen juttuun, josta saatte kuulla sitten tarkemmin 26. syyskuuta ;P

Illalla en oo myöskään saanut tehtyä paljoa mitään, kirjoitin lehtityökurssin tekstit puhtaiksi ja tein things to do -listan, plus sit vähän värkkäsin sitä monnaripukua. Huomenna sitten siis tosiaankin koulukuvaus, lehtityön tekstien pitäis olla suurin piirtein valmiina (ja meilt puuttuu edelleen pari pikkuhaastattelua... jaiks) ja iltapäivällä draamaa, streettiin tulee vihdoinkin se uusi opettaja (pari edellistä tuntia piti siis junnuope Maria, pitänyt kanssa mun tähänastiset loggingit kun oikea maikka onnistunut telomaan itsensä jossakin), ja tiistaina sit monnarit. Eli viimeistään tiistaina lupaan LUPAAN et mulla on kuvia! Good night everybody, sweet dreams <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti