7. syyskuuta 2012

Just a small town girl livin' in a lonely world


Kuten ehkä näättekin, lähdin seikkailemaan uuden ulkoasun kanssa. Löysin tuollaisen aivan älyttömän ihanan taustakuvan, ongelma vaan on, että ainakaan mulla toi kuva ei riitä ihan yläreunaan ellei rullaa sivua alemmas. Any help here?!?! Uuden, sopivamman kokoisen bannerin teen varmaan tänään tai tän viikonlopun aikana.

Taas on pari päivää kadonnut jonnekin aivan käsittämättömään, varmaan samaan paikkaan kuin minne ne kadonneet sukat joutuvat. Eilen yritin jotain kirjoittaa, mutta muutaman lauseen jälkeen hokasin, et eihän mulla oo yhtikäs mitään kirjoitettavaa. Ees koulussa ei ole tapahtunut yhtään mitään. Enkun essee ja ruotsin kirjoitus on saatu maikoille, Annalle ei ole edelleenkään paria vanhoihin, mulla sentään puku mietittynä ja oottaa vaan mun tilaamista. Kutakuinkin kuukauden päästä mulla on mekko, ellei tässä mitään ylitsepääsemätöntä satu tapahtumaan.

Mulla oli tänään suunnitelmissa viettää vähän myöhäisiä synttäreitä yläastekavereitten kanssa mut jotenkin siinä kävi niin et oonkin nyt hoitamassa Lauria kotona. Nyt ois siis sopiva hetki tehdä joitain rästihommia, ainakin huoneen siivous ja marsuhäkin putsaus. Kaappikin pitäis jossain välissä järjestää loppuun vaik kirppis loppukin jo. Kunhan pääsen siihen hommaan käsiksi voisin tehdä jonkinnäköisen postauksen mun kaapin sisällöstä. Kiinnostaisko? Huomenna tiedossa lagausta himassa ja muuta mukavaa ja sunnuntaina Hesaan mun (ja nyt multa lähtee kaikki uskottavuus, pahoittelen syvästi seuraavan sanan käyttöä mut en mä sitä ikuisesti voi vältellä) raksupoksuni Annan kanssa. Tekemisistä en vielä tiedä, mut kivaa tulee aivan varmasti! Sen verran ollaan mietitty et mennään syömään sushia ja varmaan fro-yota, hillutaan ympäriinsä ja otetaan kuvia.

Ei ollut draamaa tänään, siksi varmaan näin apaattista tekstiä. Maanantaina sitten vasta. Haluun jo päästä kokeilemaan sitä henkiparantajan roolia, koen jotenkin niin suurta henkistä yhteyttä sitä kohtaan! Saa sit nähdä et mitä mieltä oon kunhan oon kokeillut, voi ollakin aivan kamala näyteltävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti