3. lokakuuta 2012

And I'll repeat this again and again and again and again and....

I hate being sick. I really do.

Mulla ei aivot kykene nyt oikein mihinkään. Oon nyt viimeinen meidän perheestä, joka tuli kipeäksi, ja mulla tää näyttäis kestävän kauemmin kuin muilla. Lassi sairastui perjantaina, Lare sunnuntaina, äiti ja iskä maanantaina ja mä eilen. Heikottaa, oksettaa, päätä särkee, on kuumetta. Kaikilla muilla meni ohi päivässä, vähän saattoi heikottaa tokana päivänä, isällä oli vielä vähän kuumetta eilenkin mut johtui ehkä siitä, ettei se ottanut sairaslomaa vaan puri hammasta kun se on ihan uudessa työpaikassa. Mullakin pahin on jo onneks ohi ja kykenin tänään käydä tekemässä ruotsin kokeen, eilinen kuuntelu jäi välistä. Sen käyn tekemässä perjantaina. Mulla on jo toi oksetus ja huono olo ohi. Silti mun päätä särkee, heikottaa, silmiin sattuu ja lämpö hyppii kolmeseiskan ja kolmekasin väliä.

Harrastuksiinkaan en oo tällä viikolla päässyt. Street oli peruttu ja lockingin (vihdoinkin osaan kirjoittaa ton oikein! ps. dancessa on yks lockingtanssija. love it!) ja IKOn jätin väliin tän sairauden takia.

Mutta tosiaan, Laren sairastuessa mä rupesin ylikäyttämään käsidesiä ja lukittauduin omaan huoneeseen, jonka pidin pöpövapaana. Mut tottakai oli ihan mun tuuria tulla kipeeksi koeviikolla.

Mut hei, mä selvisin siitä kuin nainen! Koeviikosta nimittäin. Kaikki kokeet on nyt officially ohi ja fiilis sellainen, ettei uusinnat uhkaa millään tapaa, ainoa on toi ruotsin kuuntelu jonka pitäis olla ihan piece of cake (hih, en muista mistä luin mut joku oli kirjoittanut ton peace of cake ja hihitin sitä sit pari tuntia :P). Huomenna on Ateneumin retki, jonka skippaan jos mittari näyttää huomen aamulla yhtään päälle kolmenkuuden ja puolen tai päästä heittää sängystä noustessa. Sit jäljellä enää palautukset perjantaina (ja edelleen se kuuntelu), ja welcome new period! Näyttäis aika kivalta toi mun seuraava jakso, kolmena päivänä viidestä joka toinen tunti kolmoskerroksessa ja joka toinen nollassa, minä kun olin niin fiksu, että otin samaan jaksoon niin bilsan, fyssan kuin kemiankin. Mut just sen takia se näyttääkin kivalta. Lisäksi mulla on vielä yh2, egyptin hissa, matikka ja joku liikan kurssi. Sit mul onkin jäljellä enää liikka kakkonen ja oon suorittanut liikunnan pakolliset kurssit. IN YOUR FACE, WORLD, I'M GOING TO SURVIVE IT! Wanhojen harjoituksiin enää yksi jakso ja pikkuisen rupee jännäämään, vaikka oon ihan varma et mulla ei oo mitään huolta siitä, ettenkö osais tanssia. Parikin on ja mekko ainakin toivottavasti valmistuksessa, tästä pitäisi kuukauden sisään kolahtaa postiin.

Sori mun älyttömät hölötykset joilla ei oo mitään järkeä. Sen siitä saa kun on kipeä. Oon katsonut koko iltapäivän Gleen vanhoja jaksoja ja Criminal Mindsia. Tiesitteks te et Glee jatkuu Suomessa ALLE KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ?!?!?!?! Ihan überhienoo!

Ps. Jos joku on ihan älyttömän kiva ni mulle saa ostaa lipun New Yorkiin ja Broadwaylle, haluun nähdä Wickedin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti