14. lokakuuta 2012

Keep on dancing till the world ends


Apuva kun mul on taas jäänyt kirjoittaminen vähälle. Mut ei mahda mitään. Oon ollut jo pari päivää aikeissa kirjoittaa, mutta oisin halunnut pari valokuvaa ostoksista eikä niitä oo tullut otettua. Nyt en sit enää oottele, että saan tartuttua tuohon kameraan, vaan laitan kuvat sitten jälkikäteen. Jos muistan.

Mitäköhän mä oon täs viikon aikana tehnyt? Tiistaina oli tosiaan paria uutta kurssia, matikka, liikka ja fysiikka. Ja me saatiin matikasta läksyä. Heti ekalla tunnilla. Viis tehtävää. VIISI. Mä haluun takaisin Jartsan tunneille! Fyssa oli tosi hauskaa (varsinkin, kun mulla on Tinu siellä viihdyttämässä mua :)) ja liikkakin on tosi vapaata ja rentoa. Oltiin siis tiistaina korista, mikä meni ihan jees, ja perjantaina lenttistä, jossa ainakin omasta mielestäni pärjäsin tosi hyvin. Illalla oli sit lockingia ja jälleen uusi sijainen, tällä kertaa sellainen tosi nuori ja tosi hyvä tanssija. Mun jalat oli kuolla sinne tunnille. Mut toisaalta olinkin ollut just kipeenä ja kahen viikon tauko takana.

Keskiviikkona ja torstaina en sit ainakaan oman muistini mukaan tehnyt mitään ihmeellistä, keskiviikkona tosin oli wanhojen isosten ilta ja näin kaikkia ihania tyyppejä. Aiheena oli palautteen anto, erityisesti myönteisen sellaisen. Tehtiin sellainen juttu, et jokainen istui vuorollaan piirin keskellä pöydällä ja kaikki kertoi siitä jotain myönteistä samaan aikaan. Varsinkin pari juttua lämmitti mun mieltä ihan älyttömästi :) Perjantaina oli sitten DRAAMAA (rakastan!) ja alettiin käymään läpi näytelmää kohtaus kohtaukselta, kuusi saatiin kymmenestä tehtyä ja huomenna tehdään loput. Huomenna on viimeinen kerta ennen roolijakoa. Jänskättää! Mut samalla tosi kiva juttu.

Lauantaina Tinu vei mut Jumboon Hulluille päiville. Arvatkaapa vain kuinka ylpee olin itsestäni: ensin matkalla Vantaalle jäin vahingossa yhden pysäkin liian myöhään ja osasin suunnistaa asuinalueen läpi takaisin oikeelle pysäkille, ja sitten löysin IHAN ITE (okei, HSL:n reittihaku vähän avitti) Jumbolle. En eksynyt matkalla ja jäin kaiken lisäksi pois ihan oikealla pysäkillä. Ikinä aiemmin en oo käynyt Hulluilla päivillä, koska mä todennäköisesti vain eksyisin sinne kauppaan enkä ikinä löytäis ulos. Suunnistamiseen mä tartten korkeuskäyriä ja muurahaispesiä, ilman niitä mun sisäinen kompassini ei vaan toimi. Ei siellä oikeastaan mitään kummempaa ollut, yhden paidan löysin eikä sekään sitten ollut alessa. Tosin muissakin kaupoissa oli sitten jonkinlaisia alennuksia, ja löysin Onlysta kaksi toppia ja Zarasta aivan älyttömän hyvät farkut. Ikinä en oo omistanut mukavampia: nää istuu täydellisesti ja olo ei oo kuin makkaralla kuoressa. Ihan kuin ei olisi housuja ollenkaan. Tai ehkä lökärit. U know what I mean.

Tänään oon sitten vaan ollut ja leikkinyt paintilla enemmän tai vähemmän epäonnistuneesti. En saanut edes sitä fyssaa tehtyä. Voihan vattumehu. Se on sitten ens viikolla kunnon fyssapanostus.

Ens viikko tuntuu aivan unelmaviikolta: Maanantaina on draamaa. Tiistaina wanhojen tanssi -info. Keskiviikkona taksvärkki ja siitä alkaa syysloma. Kouluun takaisin vasta tiistaina.

Mitä muuta ihminen vois toivoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti