8. lokakuuta 2012

There's a fire starting in my heart

Enää viikko ja sit mut löytää taas koulun käytäviltä lauleskelemasta (okei, myönnän, laulan nytkin, mut nyt entistä enemmän ärsyttävyyteen asti!) because because GLEE IS BACK! Ens maanantaina mä pääsen taas nautiskelemaan aivottomasta amerikkalaissaippuasta hyvällä musiikilla varustettuna. Jeijj! :DD Yrittäkää kestää.

Koko viikonlopun mä lähinnä lagasin kotona enkä saanut ees kaappia siivottua, mun suurin missio oli lukea sitä tällä hetkellä käynnissä olevaa enkunkielistä kirjaa et pääsisin aloittamaan Matkijanärhen hyvällä omallatunnolla. 60 sivua jäljellä, melkeen kuussataa takanaa. Ihan tyytyväinen mä itteeni oon vaik ton lukutahti onkin ollut paljon hitaampi kuin yleensä. Tänään alkoi sitten uusi jakso, uudet kurssit ja uudet kujeet. Bilsassa mulla on Tinu ja Jade seurana, Yhssa vaikka keitä, kemiassa ei keitään kaikkein läheisimpiä kavereita mut seuraa nyt kuitenkin. Egyptin hissaan oli eksynyt jopa yks mun kaveri ykköseltä (moi Kata!) ja ollaan peräkkäin aakkosjärjestyksessä joten päästiin lähekkäin istumaankin. Ihan kivoilta nää kurssit vaikutti ainakin tän päivän pohjalta, kemiassa me kerrattiin vähän turhan paljon vanhaa mut eiköhän me siitä päästä jatkamaan aika nopsaan eteenpäin. Huomenna ihan uusia kursseja vielä liikka, matikka ja fyssa, ja parasta toivotaan et tykkään niistäkin.

Proggis jatkui taas parin viikon tauon jälkeen, ja siitä tunnista jäi kyllä ihan superhyvä fiilis! Kaikki meni nappiin ja pääsin kokeilemaan uusia hahmoja, tykästyin tavallaan jopa siihen poliisin rooliin vaik sitä oonkin kammoksunu nyt jo jonkun aikaa. Roolijaot saadaan tietää parin kerran jälkeen ja sormet ristissä vaan toivon parasta. Enköhän mä jonkun kivan roolin saa, kun kerran oon tykännyt melkein kaikista, joita oon kokeillut. Saatiin poliisien kohtauksista tänään aivan loistavia, ja ootan vaan innolla et saadaan koko näytelmä kasaan ja roolit jaettua.

Tanssiakin oli tänään, vaikkakin mä otin siellä vähän rauhallisemmin kun edelleenkin on hieman kipee olo viime viikkoisen jäljiltä. En sit tiedä mikä siinä on, mut street on taas tuntunut tosi kivalta. Varmaan siinä tuli vähän sekä opettaja että me vastaan toisiamme ja löydettiin sellainen kultainen keskitie jota on kiva kulkea.

Aika tylsää juttua, tiedän, oon pahoillani. Kyllä mä parhaani yritän, ja ehkä mä joskus kykenen sellaisiin oikein hienoisiin fiilispostauksiin.

2 kommenttia:

  1. hahaha mä kattelen jo neloskautta netist ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon kattonu vaan niit musiikkikohtauksia, mult menee kuitenkin jotain oleellista ohi jos katon enkuks niin ootan mieluummin ihan tekstitettyä versiota :D täs ootelles katon nauhalt vaan noit edellisii kausii

      Poista