2. kesäkuuta 2012

Kesäloma aah!


Nyt mulla alkoi kesäloma! Herätyskellon laittaisin kaappiin jos vaan mun seinäkello ei olisi mennyt rikki. Mutta juu siis ah oikeesti tätä on ootettu!



 Aamulla oli lähtö Martsarin lakituksiin, kiharat joutuivat hieman kärsimään tuulessa ja sateessa mutta elossa kuitenkin selvittiin. Tilaisuus kesti pari tuntia, josta suurin piirtein puolet oli sitä lakitusta itseään. Haukotuksien laskemisen lopetin kuuteen, en tiedä oikeen mitään puuduttavampaa kuin istua kovalla penkillä ja vain kuunnella ihmisten nimiä ja stipendejä. Mutta kestin kuin nainen, ja toivon että sitten kahden vuoden päästä ne silloiset ykköset kestää kunnialla :) Juhlan jälkeen saatiin jaksotodistukset käteen ja sanottiin kaikille heipat kesäksi, vaikka tottakai mä toivon että nään kavereita kesälläkin.



Tota ruotsin seiskaa lukuunottamatta oon ihan tyytyväinen mun numeroihin, varsinkin toi fysiikan rivi näyttää hyvältä. Niin ja tietty toi mun elämäni ensimmäinen kymppi liikasta. Keskiarvo kieppuu jossain 9,55 tietämillä, pikkuisen laskenu päättäristä mutta en kyllä ihmettele. Tää on mun mielestä juuri sopivan hyvä todistus.

MUTTA HEI NYT EI ENÄÄ MIETITÄ KOULUA! Tukka takana ja kesä ja kaikki sen mahdollisuudet edessä, ja oon vähän lupaillut kertoa mun kesäsuunnitelmistani. Kalenteri näyttää aika täydeltä koko loman ajan, mutta sillä lailla hyvällä tavalla täydeltä. Maanantaina on lähtö Tanskan Billundiin ja paluu perjantaina (eli silloin en varmaankaan pääse koneelle postailemaan) ja siitä seuraavan viikon lauantaina Jyväskylän maisemiin mökille Tarjan ja Lassin kanssa. Mökillä ollaan juhannuksen yli, jonka jälkeen alkaakin mun kesätyöt, joita onnistuin saamaan peräti kuudeks (!!) viikoks. Mut löytää siis 25. kesäkuuta alkaen Klaukkalasta myymästä mansikoita, ja siellä oon elokuun alkuun saakka. Vikalla kesälomaviikolla on sitten isosteluviikko Bergvikissä muutaman aivan huipputyypin kanssa. Jossain tossa heinäkuun aikana pidän kanssa sellaisen päiväretken Nurmijärven ihmeellisyyksiin valituille vantaalaisille, kohdelistalla tällä hetkellä mm. Sääksi, Klaukkalan Ylägrilli, Myllykoski tai Kuhakoski ja siitten ehkä vielä Kinoteatteri Juha, jos sinne sattuis tulemaan jotain kivaa niihin aikoihin. Jos joku keksii jonkin paikan Nurmijärvellä, joka on näkemisen arvoinen, niin ehdotuksia otan vastaan!



Noista mun kaapinovista oon jo tainnut mainita ohimennen. Oon sinitarran suurkuluttaja ja yleensä se on kuulunut mun vakiovarusteisiin, tänä vuonna ei kylläkään kulkenut penaalissa sinitarramöykkyä (ja tää kaapin ovi ei oo vielä yhtään mitään jos näkisitte ton mun kollaasiseinäni). Noissa lapuissa on kaikkea mahdollista, mitä aion kesän aikana tehdä, ja lisää lappuja tulee joka päivä. Näin lopuksi mä voisin laittaa joitakin valittuja paloja lappusista, en oo ihan varma onks toi kuva tarpeeks iso/terävä, että siitä voi lukee juur mitään:

1. En stressaa MISTÄÄN

2. Otan ihan ÄLYTTÖMÄSTI kuvia!
3. RUSKETUN
4. Kuuntelen musaa JUST niin kovalla kuin huvittaa
5. Teen Laurin kanssa jotain tosi kivaa!
6. Valvon myöhään ja nukun pitkään <3
7. Teen huoneeseen suursiivouksen
8. Piirrän rantahiekkaan sydämen <3
9. Luen ainakin yhden enkunkielisen kirjan
10. PIDÄN HAUSKAA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti